L
L
O
O
A
A
D
D
I
I
N
N
G
G
auto transporta pārvadāšana
Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image Intro image

Kā General Motors “sportpikaps” kļuva par pirmo muskuļauto ar kravas kasti un spilgtu ASV autobūves ikonu.

Automašīnu transportēšanas un loģistikas uzņēmuma Kurbads kravas automobiļi sastapuši idejisko līdzinieku no septiņdesmitajiem. Chevrolet El Camino ir astoņcilindru motors, un tas prot gan labi izskatīties, gan paveikt ko noderīgu.

“Raul!!!”

Kurš gan neatceras episko ainu no melnās kriminālkomēdijas “Meksikānis”! Breda Pita atveidotais un gana vieglprātīgais varonis Meksikas autonomā atsakās no pilnīgi jauna Chrysler, jo vēlas pastūrēt “something more….Mexican?”* Sarunas rezultātā Džerijs no šaubīga paskata vīriem saņem 30 gadus veca Chevrolet El Camino atslēgas komplektā ar apjomīgu V8 dzinēju un visām sekojošajām nepatikšanām, ko jauneklim sarūpē kinolentes dinamiskais sižets. 

Te gan uzreiz jāpiezīmē, ka Kurbada glabātavā pabijušais eksemplārs ir “tā” El Camino attāls, jaunāka izlaiduma radinieks. Džerija meklētā antīkā pistole, tās pārdevēja nejaušais līķis un nenosakāmas šķirnes asinssuns sastapās 1969. gada ražojuma jeb trešās paaudzes El Camino, kamēr mums ir darīšana ar 4. paaudzes pikapu, kas dzimis 1973. gadā. 

Pavisam laika posmā no 1964. līdz 1987. gadam El Camino piedzīvoja četras modeļu paaudzes plus vēl vienu, pašu pirmo, kas gan izvilka tikai divas sezonas – no 1959. līdz 1960. gadam. Zinot, ka El Camino modeļu izskats nereti mainījās pat reizi gadā, to fizionomijās un dzinējos ir viegli apmaldīties. 

Ne visi izlaidumi izrādījās vienlīdz veiksmīgi, tomēr šī Chevrolet garais dzīves gājums perfekti atbilst modeļa nosaukumam, kas tulkojumā no spāņu valodas nozīmē “Ceļš”.

Nogulētā debija

Amerikāņu autobūve allaž izcēlusies ar trakām idejām, neracionāliem konceptiem, kā arī drosmi un uzņēmību to visu dabūt līdz konveijeram. XX gs. 60. gados General Motors stila nodaļā valdīja talantīgais, taču despotiskais Hārlijs Ērls, un, ja viņam iepatikās kas negudrs, vadības pārliecināšana bija tīri tehnisks uzdevums. Stāsta, ka Ērls jau 1952. gadā esot ierosinājis padomāt par “coupe pickup” tēmu, taču laikam trāpījusies nepareizā mēness fāze vai kādam direktoru padomē iegadījusies slikta oma. 

“Ute” jeb “coupe utility” izgudrošanu GM sensacionālā kārtā nogulēja, atvēlot šos laurus krietni konservatīvākajam Ford. Ar ideju par pasažieru un kravas automašīnas apvienošanu vienā amerikāņi noņēmās jau kopš 20. gadiem. Ar ideju par pasažieru un kravas automašīnas apvienošanu vienā amerikāņi noņēmās jau kopš 20. gadiem. Leģenda vēsta, ka izšķirošo grūdienu devusi austrāliešu fermera sievas vēstule Ford vadībai, kurā viņa lūgusi izstrādāt automašīnu, “ar ko svētdien varētu braukt uz baznīcu, bet pirmdien – vest sivēnus uz tirgu.” Ford Ranchero iznāca 1957. gadā, par diviem gadiem apsteidzot El Camino pirmizrādi. 

Bez rāmja un bez tonnas

No mūsdienu skatpunkta divvietīga, viegla pikapa koncepts nebūt neizskatās pēc ekstravagantas, kur nu vēl miljonu vērtas idejas. Taču piecdesmito gadu beigās plāns ražot pikapu, tātad primāri utilitāru darba auto uz vieglā pasažieru universāļa, attiecīgi, nesošās virsbūves bāzes, nevis uz ierastā kravas pikapa rāmja lika savilkties ne vienai vien uzacij. 

Kā gan tas panesīs skarbos lauku ceļus, un ko spēs panest pats?

Taisnības labad jāsaka, ka gan Ranchero, gan El Camino kravas kastes celtspēja vismaz sākumā arī bija smieklīgi maza, pārsvarā dažu simtu kilogramu robežās. Tas nu galīgi nebija rīks, ar ko pievest degvielu kombainam vai meža vedējam. 

No otras puses, aparāts, ko redzat bildēs līdzās Kurbada “Namejam”, nav nekāds distrofiķis. Pateicoties divkāršām kravas kastes sienām un grīdai, kā arī El Camino aizlaiku trumpim – līmeņojamiem pneimoamortizatoriem jeb t.s. “Air schocks” aizmugurē, pieļaujamais kravas svars ir 1250 mārciņas jeb aptuveni 570 kg. Nav nemaz tik slikti! 

Photo
Photo

Atverot durvis, uz sliekšņiem atrodama Fisher Body emblēma. Šis uzņēmums septiņdesmit gadus ražoja virsbūves visdažādākajiem General Motors modeļiem. Lai gan brāļu Fišeru rūpals jau 1926. gadā pilnībā pārgāja General Motors īpašumā, vecās Deitrotas dūži aiz cieņas pret tik jaudīgiem dzimtenes industriālistiem atļāva izvietot Fisher Body logotipu uz “ševroletiem”, “oldsmobiļiem” un “kadijakiem” līdz pat 1984. gadam, kad “zilā karietes” metālpreses izrāva štepseli uz visiem laikiem. Patiesībā, pat vēl kādu gabaliņu ilgāk.

Pasaulē ātrākais ķirbis

Un tā Ērla nosapņotais kupejpikaps bija dzimis, pirmajā paaudzē pieļautās kļūdas veikli izlabotas, un produkta pievilcība tikpat veikli ieskapēta pircējiem. Bet kā El Camino no praktiska ikdienas auto kļuva par kulta mašīnu ar divām platām svītrām uz motorpārsega? 

Atbilde ir vienkārša – jauda. Sākotnēji Chevrolet reklamēja El Camino kā komunālo transportu ar mazjaudīgiem sešu cilindru dzinējiem kā opciju piedāvājot Chevrolet small – block V8 dzinējus ar jaudu aptuveni 200 zirgspēku robežās. Tā kā El Camino tika ražots uz vidējās klases modeļa Chevrolet Chevelle bāzes, tam teorētiski bija pieejami arī lielāki GM agregāti. 

Zirgspēku izrāviens sākās jau 60. gadu beigās ar SS jeb Super Sport apakšmodeļu ieviešanu, kur lielais jeb big – block V8 dzinējs bija obligāta sastāvdaļa. Kulmināciju jaudas orģija sasniedza pašā 70. gadu sākumā. Tā laika lielākais un jaudīgākais 7,4 litru Chevrolet dzinējs sportpikapā attīstīja 450 zirgspēkus, kamdēļ ķirbji kravas kastē piepeši atklāja, ka spēj nolidot ceturtdaļjūdzi mazāk nekā 13 sekundēs. 

Taisnes galā tāds El Camino joņoja ar ātrumu 171 km/h, un jāatgādina, ka lieljaudas pikapu īstie ziedu laiki tad vēl bija tālu priekšā. Lai gan 1973. gada naftas krīze un sekojošā jaudas standarta pārskatīšana izmēza no El Camino katalogiem pašus jaudīgākos V8 un Corvette cienīgās jaudas, automobilis jau bija iemantojis reputāciju kā pasaulē pirmais muskuļpikaps. 

Paradoksāli, ka šoreiz zvaigžņu stundu garām palaida žanra pirmatklājējs Ford, kas ilgāk par Chevrolet liedza savam Ranchero lielizmēra dzinējus. 7,5 litru jeb 460 kubikcollu spēkstacija “lopkopī” parādījās tikai 70. gadu vidū, kad sākās masveida pāreja uz neetilēto benzīnu, un samazinātas kompresijas pakāpes dēļ leģendārie “lielbloki” vairs nespēja attīstīt tik episku jaudu. Arī El Camino 7,4 litru V8 1975. gadā izspieda vairs tikai 245 zirgspēkus. Par spīti tam, tieši trešā El Camino paaudze tā arī palika vispopulārākā – 250 000 pārdotu automašīnu piecos gados.

Otrā plāna varonis

Mūsu El Camino dzimis tieši uz robežšķirtnes, kas atdala “vecos labos” laikus no stingrāku atgāzu emisiju un vēl stingrāku pasažieru drošības prasību ēras. Ceturtās paaudzes pikaps ir visu laiku lielākais un drošākais El Camino ar papildus pretsadursmes stieņiem durvīs, sānstikliem bez rāmja, uzlabotu skaņas izolāciju un atgāzu katalītiskajiem neitralizatoriem visiem dzinējiem standartā. Daži dzinēji bija vārda tiešā nozīmē vārgi, piemēram, mazākais sešcilindru agregāts izspieda tikai 105 zirgspēkus, bet savulaik varenā 7,4 l blokbāstera jauda pēc jaunajiem standartiem uzrāpās līdz knapiem 215 zirgspēkiem.

Uzraksts “350” uz priekšējā spārna liecina, kas šis El Camino aprīkots ar populārāko 350 kubikcollu jeb 5,7 litru V8 variantu (175 ZS), savukārt lepni erektētais kloķis uz stūres signalizē, ka mums darīšana ar vienīgo pieejamo trīspakāpju Turbo – Hydramatic “automātu”. Īsāk sakot, šis El Camino modelis izrādījās gauss, jo dzinēju izvēle zem motorpārsega bija sasniegusi zemāko punktu Chevrolet pikapkupejas karjerā un, godīgi sakot, arī dizainā nekas daudz nebija palicis arī no pašas kupejas. 

Īsti neveicās arī ar kinolomām. Kevins Kostners “Miesassargā” (The Bodyguard) brauc ar 1982. gada El Camino, tātad no piektās un pēdējās modeļu paaudzes. Kill Bill 2? Nē, tā ir 1979. gada versija. Varbūt Breaking Bad? Arī nē, tas ir 1981. gada El Camino. Taču uz to visu var paskatīties citādi. Par spīti grūtiem laikiem Chevrolet El Camino par veseliem astoņiem gadiem pārdzīvoja savu principiālo sāncensi Ford Ranchero, un 80. gadu vidū pat uz īsu brīdi paspēja pierakstīties Meksikā, kur to ražoja līdz pat modeļa karjeras beigām. Automobilis attēlos faktiski ir pirmais sava laika krosovers, turklāt radīts un ražots tad, kad šāds termins vispār vēl nebija izdomāts.

Image modal

Privātuma politika

1. Ievads

SIA “KURBADS UN KO” turpmāk – Pārzinis), interneta vietnē www.kurbads.lv (turpmāk – Vietne) veic tādu personas datu apstrādi, kuri ir iegūti no datu subjekta – Vietnes lietotāja (turpmāk – Lietotājs).

Pārzinis rūpējas par Lietotāja privātumu un personas datu aizsardzību, ievēro Lietotāju tiesības uz personas datu apstrādes likumību saskaņā ar piemērojamajiem tiesību aktiem - Eiropas Parlamenta un padomes 2016. gada 27. aprīļa Regulu 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Regula) un citiem piemērojamajiem tiesību aktiem privātuma un datu apstrādes jomā.

Ņemot vērā minēto, Pārzinis ir izstrādājis šo privātuma politiku, ar mērķi sniegt Lietotājam Regulā paredzēto informāciju. 

Privātuma politika ir attiecināma uz datu apstrādi neatkarīgi no tā, kādā formā un/vai vidē Lietotājs sniedz personas datus (Vietnē, papīra formātā, klātienē, vai telefoniski).

Pārzinis patur tiesības jebkurā brīdī mainīt šos noteikumus. Vietnes apmeklētāja pienākums ir patstāvīgi pārbaudīt Vietnes saturu, lai iepazītos ar noteikumu izmaiņām.

2. Pārziņa identitāte un kontaktinformācija

Pārzinis ir SIA “KURBADS UN KO", PVN reģ. Nr. LV50003264331. Pārziņa adrese ir Mazjumpravas iela 24, Rīga, LV-1063, mājaslapa – www.kurbads.lv, e-pasts - kurbads@kurbads.lv, tālrunis –  +371 67803311.

3. Personas datu apstrādes nolūki, kā arī apstrādes juridiskais pamats

Ja Lietotājs Pārzinim iesniedz savus personu datus, telefoniski, izmantojot Vietnes kontaktformas, e-pastu vai cita veida pastu, mēs saglabājam un izmantojam šo informāciju, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu, tai skaitā, klienta identificēšanai; līguma sagatavošanai un noslēgšanai; pakalpojumu sniegšanai (līguma saistību izpildei); klientu apkalpošanai; iebildumu izskatīšanai un apstrādei; klientu lojalitātes celšanai; maksājumu un norēķinu administrēšanai; parādu atgūšanai un piedziņai; faktu pierādīšanai, mājaslapas uzturēšanai un darbības uzlabošanai; biznesa plānošanai un analītikai; plānošanai un uzskaitei. Tāpat, mēs šos datus apstrādāsim informācijas sniegšanai valsts pārvaldes iestādēm un operatīvās darbības subjektiem ārējos normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un apjomā.

Datu apstrādes tiesiskais pamati ir līguma noslēgšanai un izpildei, normatīvo aktu izpildei, saskaņā ar Klienta - datu subjekta piekrišanu, mūsu likumīgās (leģitīmās) intereses (piemēram, pārbaudīt Klienta identitāti pirms līguma noslēgšanas; nodrošināt līguma saistību izpildi; analizēt mājaslapas lietojumu darbību, nodrošināt pakalpojumu sniegšanas efektivitāti, utt.

4. Personas datu kategorijas

Personas datu kategorijas – vārds, uzvārds, personas kods, e-pasta vai pasta adrese, IP adrese, tālruņa numurs, ziņojama vai vēstules saturs, utt.

5. Personas datu saņēmēju kategorijas

Dati tiek izpausti tiem Pārziņa darbiniekiem, kam tie ir nepieciešami tiešo pienākumu veikšanai, lai izpildītu vai noslēgtu attiecīgu pakalpojumu sniegšanas līgumu.

Iegūstot un izmantojot personu datus, mēs daļēji izmantojam ārējo pakalpojumu sniedzēju pakalpojumus, kuri saskaņā ar līgumu stingri ievēro mūsu norādījumus un kurus mēs pirms pakalpojuma izmantošanas un arī turpmāk pastāvīgi kontrolējam.

6. Datu subjektu kategorijas

Datu subjektu kategorijas – Pārziņa esošie, bijušie un potenciālie klienti, kā arī citas personas, kas izsaka vēlmi sazināties ar Pārzini.

7. Datu nodošana ārpus Latvijas

Saņemtos datus nav plānots ārpus Latvijas, Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas, kā arī netiks nodoti nevienai starptautiskai organizācijai. Tai pašā laikā, ņemot vērā, ka Vietne ir saistīta ar Google un Facebook servisiem, Pārzinis nevar garantēt, ka minētie uzņēmumi datus nenodos ārpus Eiropas Savienības vai Eiropas ekonomiskās zonas.

8. Datu glabāšanas ilgums

Mēs apstrādājam un glabājam Lietotāja personas datus, kamēr kādai no pusēm pastāv juridisks pienākums datus glabāt.

Pēc tam, kad minētie apstākļi izbeidzas, un ja norādījumos par datu aizsardzību nav minēts citādi, mēs personu datus izdzēšam vēlākais trīs mēnešus pēc tam, kad vairs nav spēkā sākotnējais datu saglabāšanas iemesls, izņemot gadījumus, ja mūsu tiesiskais pienākums ir arī turpmāk saglabāt šos datus (piemēram, bet ne tikai, grāmatvedības uzskaites vai tiesvedības vajadzībām).

9. Datu subjekta piekļuve personas datiem

Datu subjektam ir tiesības mēneša laikā no attiecīga pieprasījuma iesniegšanas dienas saņemt piekļuvi datu subjekta personas datiem.

Lietotājs var iesniegt pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu rakstveida formā klātienē, Pārziņa juridiskajā adresē (uzrādot personu apliecinošu dokumentu), pa pastu, vai e-pasta veidā, parakstot ar drošu elektronisko parakstu;

Saņemot Lietotāja pieprasījumu par savu tiesību īstenošanu, Pārzinis pārliecinās par Lietotāja identitāti, izvērtē pieprasījumu un izpilda to saskaņā ar normatīvajiem aktiem.

Lietotājam ir tiesības saņemt normatīvajos aktos noteikto informāciju saistībā ar viņa datu apstrādi, tiesības pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem, kā arī pieprasīt Pārzinim veikt to papildināšanu, labošanu vai dzēšanu, apstrādes ierobežošanu vai tiesības iebilst pret apstrādi, ciktāl šīs tiesības nav pretrunā ar datu apstrādes mērķi (līgumu noslēgšana vai izpilde).

Datu subjektam nav tiesību saņemt informāciju, ja šo informāciju aizliegts izpaust saskaņā ar likumu nacionālās drošības, valsts aizsardzības, sabiedrības drošības, krimināltiesību jomā, kā arī nolūkā nodrošināt valsts finanšu intereses nodokļu lietās vai finanšu tirgus dalībnieku uzraudzību un makroekonomisko analīzi.

10. Sīkdatņu apstrāde

Vietnē tiek vākti dati par Vietnes apmeklētājiem, tādējādi gūstot iespēju Vietnes uzturētājam izvērtēt, cik noderīga ir Vietne, un kā to varētu uzlabot.

Pārzinis nemitīgi pilnveido Vietni, ar mērķi, uzlabot tās lietošanu, tāpēc Pārzinim ir jāzina, kāda informācija ir svarīga Vietnes apmeklētājiem, cik bieži viņi šo Vietni apmeklē, kādas ierīces un pārlūkprogrammu viņi izmanto, no kāda reģiona nāk apmeklētāji, un kādu saturu vislabprātāk lasa.

Pārzinis izmanto sistēmu Google Analytics, kas ļauj Pārzinim analizēt, kā apmeklētāji izmanto Vietni. Par to, kā darbojas Google Analytics pamatprincipi, iespējams uzzināt Google mājas lapā https://support.google.com/analytics/answer/1012034?hl=lten&ref_topic=6157800. Pārzinis izmanto savāktos datus savās tiesiskajās interesēs, lai uzlabotu izpratni par Vietnes apmeklētāju vajadzībām un uzlabotu pieejamību Pārziņa publiskotajai informācijai. Apmeklētājs jebkurā laikā var pārtraukt datu vākšanu Google Analytics, kā tas ir aprakstīts šeit: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/.

Serveris, kurā izvietota Vietne, var reģistrēt apmeklētāja nosūtītos pieprasījumus (izmantotā ierīce, pārlūkprogramma, IP adrese, piekļuves datums un laiks). Šajā punktā minētie dati tiek izmantoti tehniskiem nolūkiem: lai nodrošinātu Vietnes pienācīgu funkcionēšanu un drošību un izmeklētu iespējamos drošības incidentus. Šajā punktā minēto datu vākšanas pamats ir Pārziņa tiesiskā interese nodrošināt Vietnes tehnisku pieejamību un integritāti.

Sīkdatnes ir nelieli faili, kurus, katru reizi, kad apmeklētājs apmeklē Vietni, pārlūkprogramma saglabā apmeklētāja datorā tādā apmērā, kā norādīts apmeklētāja datora pārlūkprogrammas iestatījumos. Atsevišķas sīkdatnes tiek izmantotas, lai atlasītu un piemērotu apmeklētājam piedāvājamo informāciju un reklāmas, pamatojoties uz saturu, ko apmeklētājs aplūkojis agrāk, un tādējādi veidotu apmeklētājiem Vietnes lietošanu vienkāršu, ērtu un individuāli piemērotu. Papildu informāciju par sīkdatnēm, kā arī to dzēšanu un pārvaldīšanu, var iegūt mājaslapā www.aboutcookies.org

Vietne izmanto sīkdatnes, lai vāktu lietotāja IP adreses un pārlūkošanas informāciju un ļautu Vietnei atcerēties apmeklētāja izvēli. Sīkdatnes ļauj Pārzinim sekot līdzi Vietnes datu plūsmai un lietotāju mijiedarbībai ar Vietni – Pārzinis izmanto šos datus, lai analizētu apmeklētāju uzvedību un uzlabotu Vietni. Sīkdatņu izmantošanas tiesiskais pamats ir Pārziņa leģitīmā interese nodrošināt Vietnes funkcionalitāti, pieejamību un integritāti.

Apmeklētājs var kontrolēt un/vai dzēst sīkdatnes pēc savas izvēles. Plašāka informācija par šo procesu ir pieejama šeit www.aboutcookies.org. Apmeklētājs var izdzēst visas sīkdatnes, kuras ir viņa datorā, un lielāko daļu pārlūkprogrammu var iestatīt tā, lai tiktu bloķēta sīkdatņu ievietošana datorā. Apmeklētājs var atteikties no sīkdatnēm pārlūkprogrammas izvēlnē vai https://tools.google.com/dlpage/gaoptout. Lai veiktu nepieciešamos uzstādījumus, apmeklētājam nepieciešams iepazīties ar savas pārlūkprogrammas noteikumiem. Sīkdatņu bloķēšanas gadījumā apmeklētājam manuāli būs jāpielāgo iestatījumi ikreiz, kad tiks apmeklēta Vietne, turklāt pastāv iespējamība, ka daži pakalpojumi un funkcijas nedarbosies.

Statistikas datiem par Vietnes apmeklētājiem var piekļūt tikai tie Pārziņa darbinieki, kuri ir atbildīgi par tādu datu analīzi.

Ja nav noteikts citādi, sīkdatnes tiek glabātas, kamēr tiek izpildīta darbība, kādam nolūkam tās vāktas, un pēc tam tās tiek dzēstas.

Gadījumā ja Pārziņa Vietnē ir paraudzēta foruma vai komentāru iespēja, šādā gadījumā, Vietnē tiek saglabāti IP adrese, kā arī dati, ko norādījis pats apmeklētājs. Sīkdatnes, kas satur šos datus, Jūsu ērtībām (lai nākamreiz nebūtu jāraksta pa jaunu) var tikt saglabātas vienu gadu.


Nodrošina
SĪKDATNES NOSAUKUMS
IZMANTOŠANAS NOLŪKS
UZGLABĀŠANAS ILGUMS
Google Analytics
_ga
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus, piešķirot katram nejaušā kārtībā ģenerētu identifikatoru (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
2 gadus no izveidošanas
Google Analytics
_gid
Izmanto, lai noteiktu tīmekļa vietnes unikālos apmeklētājus (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
24 stundas no izveidošanas
Google Analytics
_gat_UA-39952253-1
Izmanto, lai samazinātu Google reģistrēto datu apjomu, ja ir liels lietotāju skaits tīmekļa vietnē (“Google Universal Analytics” sīkdatne)
1 minūti no izveidošanas

11. Trešo personu tīmekļa vietnes

Mēs, iespējams, sadarbosimies ar trešajām personām, kas ir pilnvaroti ievietot trešo personu sīkdatnes mūsu vietnēs vai mūsu pakalpojumus, lietotnēs un rīkos ar jūsu piekrišanu. Šie pakalpojumu sniedzēji ļauj mums nodrošināt jums labāku, ātrāku un drošāku tīmekļa vietnes lietošanas pieredzi. Ievērojiet, ka uz trešo personu sīkdatnēm attiecas trešo personu privātuma politika, tāpēc mēs neuzņemamies nekādu atbildību par šīm privātuma politikām.

Vietnē ir uzstādīts rīks "Facebook pixel". Šī rīka izmantošanas mērķis ir satura un reklāmu pielāgošana Facebook lietotājiem. Lai uzzinātu vairāk par Facebook privātuma politiku, noklikšķinot šeit https://www.facebook.com/about/privacy/. Tāpat jūs varat izmainīt reklāmas iestatījumus savā Facebook profilā.

12. Tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei

Datu subjektam ir tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei (Datu valsts inspekcijai). Dokumentus Datu valsts inspekcijā pieņem, izmantojot pastu, elektronisko pastu (ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus), kā arī tos var atstāt Blaumaņa ielā 11/13, Rīgā, 1.stāva pastkastē. Datu valsts inspekcija pieņem elektroniskā pasta sūtījumus, kas saņemti uz elektroniskā pasta adresi info@dvi.gov.lv.

13. Privātuma politikas spēkā esamība

Mēs paturam tiesības laiku pa laikam izmainīt un papildināt šīs privātuma politikas saturu, lai precizētu aprakstu tam, kā mēs apstrādājam jūsu datus.

Ņemot vērā minēto, aicinām regulāri pārskatīt šo privātuma politiku, lai Jūs būtu lietas kursā par Jūsu personas datu apstrādi Vietnē.